www.ravnet.pl
Integrator systemów informatycznych oraz właściciel marki
PomocInformatyczna.pl
Poszukuje do Zespołu Technicznego osoby identyfikującej się z problemem użytkownika (przeciwieństwo urzędnika), która będzie współtworzyła Service Desk.
Zakres pracy:
- odbieranie telefonów od użytkowników,
- rejestracja zgłoszeń,
- identyfikacja przyczyny problemów,
- usuwanie przyczyn problemów,
- dokumentowanie działań technicznych,
- podejmowanie decyzji o przekazaniu zadania do ekspertów z dziedziny problemu.
Wymagane kompetencje:
- szeroka wiedza techniczna (nie musi być specjalistą w konkretnej dziedzinie),
- doświadczenie w pracy z technologiami: AD, linux, panel Office365, panel Google Admin,
- diagnostyka TCP/IP,
- bardzo dobra znajomość technologii druku lokalnego jak i sieciowego,
- wiedza na temat uprawnień oraz praca z technologiami umożliwiającymi konfigurację i dostęp do zasobów za pomocą VPN.
Konieczne są:
- chęć i umiejętności pomocy użytkownikowi (w tym „zdalnie"),
- umiejętność gry zespołowej - koordynacja prac
- chęć rozwoju zawodowego zarówno w obszarze technicznym jak i metodologii pracy.
Doświadczenie:
- kilkuletnie na podobnym stanowisku.
RavNet pracuje z wykorzystaniem systemu wizualizacji pracy KANBAN, stosujemy w praktyce strategię LEAN (w skrócie chodzi nam o to aby dziś być lepszym niż wczoraj), dlatego ważne jest aby osoba miała chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami.
Nasza misja: Chcemy aby środowisko informatyczne, które wdrażamy u Klienta, było dla niego niewidocznym ale skutecznym narzędziem w osiąganiu celów biznesowych.