www.ravnet.pl
Integrator systemów informatycznych oraz właściciel marki
PomocInformatyczna.pl
Poszukuje do Zespołu Technicznego osoby identyfikującej się z problemem użytkownika (przeciwieństwo urzędnika), która będzie współtworzyła Service Desk na stanowisku Administraor sieci - Service Desk.
- odbieranie telefonów od użytkowników,
- rejestracja zgłoszeń,
- identyfikacja przyczyny problemów,
- usuwanie przyczyn problemów,
- dokumentowanie działań technicznych,
- analiza stanu technicznego sieci i rozwiązań serwerowych,
- rozwiązywanie problemów w obszarze sieci i rozwiązań serwerowych.
- szeroka wiedza techniczna (nie musi być specjalistą w konkretnej dziedzinie),
- doświadczenie w pracy z technologiami: AD, linux, panel Office365, panel Google Admin,
- diagnostyka TCP/IP,
- bardzo dobra znajomość technologii druku lokalnego jak i sieciowego,
- wiedza na temat uprawnień oraz praca z technologiami umożliwiającymi konfigurację i dostęp do zasobów za pomocą VPN.
- Znajomość/administracja/instalacja Platform wirtualizacyjnych VMware standalone ESXi jak i vCenter, Microsoft Hyper-V
- Znajomość/administracja/instalacja Fortigate FortiOS
- Znajomość/administracja Microsoft Windows Exchange 2010, 2013, 2016, 2019
- chęć i umiejętności pomocy użytkownikowi (w tym „zdalnie"),
- umiejętność gry zespołowej - koordynacja prac
- chęć rozwoju zawodowego zarówno w obszarze technicznym jak i metodologii pracy.
- kilkuletnie na podobnym stanowisku.
RavNet pracuje z wykorzystaniem systemu wizualizacji pracy KANBAN, stosujemy w praktyce strategię LEAN (w skrócie chodzi nam o to aby dziś być lepszym niż wczoraj), dlatego ważne jest aby osoba miała chęć dzielenia się swoimi przemyśleniami.
Nasza misja: Chcemy aby środowisko informatyczne, które wdrażamy u Klienta, było dla niego niewidocznym ale skutecznym narzędziem w osiąganiu celów biznesowych.