Zadania: Zarządzanie pracą zespołu AR w tym odpowiadanie za wyniki i realizację zadań powierzonych pracownikom; Rekrutacja, wprowadzenie i szkolenie nowych pracowników działu należności; Motywowanie i zapewnienie wsparcia podległym pracownikom; Realizowanie SLA; Zapewnienie obsługi...
Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim; pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad procesem windykacji zewnętrznej i wewnętrznej; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z dłużnikami w celu wynegocjowania warunków spłaty zadłużenia oraz nadzór nad terminowością spłat; Bieżąca kontrola działań windykacyjnych we wskazanych...
Zakres obowiązków: ustalanie specyfikacji zapotrzebowania na wydatki związane z zakupami pośrednimi; przeprowadzanie transakcji zakupowych na podstawie umów ramowych; obsługa zamówień operacyjnych oraz ich przetwarzanie z wykorzystaniem nowoczesnych systemów IT; kontakt z dostawcami w celu...
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta w obszarze finansowo-księgowym; Weryfikacja płatności, wystawianie faktur; Tworzenie dokumentów w systemie SAP; Aktywna współpraca z innymi działami; Tworzenie raportów;
Zakres obowiązków: Kontrola transakcji związanych z zamówieniami na materiały biurowe; Kontakt z klientem niemieckojęzycznym w obszarze weryfikacji danych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych; Aktualizacja informacji w systemie komputerowym;...
Zakres obowiązków: Procesowanie zamówień towarów oraz usług w SAP na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania; Kontakt z klientem w obszarze weryfikacji danych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych; Aktualizacja informacji w systemie...
Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users; Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem resolution.
Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim; pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem zagranicznym; przygotowywanie i wysyłanie przypomnień o płatnościach; przetwarzanie płatności elektronicznych; analizowanie sald, planów płatności oraz zapytań od Klientów; kontrola poprawności transakcji finansowych;
Opis stanowiska: diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem; zapewnienie profesjonalnego wsparcia użytkownikowi końcowemu; monitoring oraz dokumentowanie incydentów zgłaszanych do punktu serwisowego z zastosowaniem odpowiednich procedur oraz narzędzi; interakcja z...
Zakres obowiązków: Sprawowanie kontroli i nadzorowanie działań związanych ze zgodnością oraz wspieranie wdrażanych kontroli jakości i zgodności; Ścisła współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi w obszarze SOX compliance; Identyfikowanie i dokumentowanie przyczyn problemów...
Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim; pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Nadzór nad korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Odbieranie telefonów i łączenie rozmów; Współpracę z dostawcami artykułów biurowych; Organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad...