Zadania: Księgowanie środków trwałych, rezerw, uzgadnianie kont księgi głównej; Wsparcie Managera GL w codziennych obowiązkach; Współtworzenie projektów; Udział w comiesięcznych spotkaniach podsumowujących; Udział w zamknięciach miesiąca, kwartału; W razie potrzeby pomoc w kontroli...
Zadania: Procesowanie faktur (sortowanie, kodowanie, wprowadzanie faktur) Sprawdzanie poprawności faktur; Opracowywanie i pomoc w automatyzacji procesów; Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, odpowiadanie na zapytania; Zapewnienie wsparcia przełożonym w realizacji projektów;
Zakres obowiązków: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku francuskim; Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania Klienta; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Przekazywanie...
Zadania: Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku niemieckim; Przetwarzanie płatności elektronicznych; Zapewnienie sprawnego i terminowego dokonywania płatności; Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty;
Zadania: Kompleksowa obsługa klienta w języku niemieckim; Telefoniczny kontakt z klientami z rynku niemieckiego (dostarczanie informacji o produktach oraz analiza potrzeb i oczekiwań rozmówców) Budowanie i utrzymywanie długookresowych relacji z klientami; Dbanie dobry wizerunek firmy;
Zadania: Kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami; Uczestniczenie w projektach rekrutacyjnych kandydatów niemieckojęzycznych; Efektywne działanie w celu zautomatyzowania procesów; Aktualizowanie dokumentacji i statusów kandydatów; Wsparcie pracowników niemieckojęzycznych w sprawach...
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem zagranicznym; przygotowywanie i wysyłanie przypomnień o płatnościach; przetwarzanie płatności elektronicznych; analizowanie sald, planów płatności oraz zapytań od Klientów; kontrola poprawności transakcji finansowych;
Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim; pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users; Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem resolution.
Zakres obowiązków: Procesowanie zamówień towarów oraz usług w SAP na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania; Kontakt z klientem w obszarze weryfikacji danych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych; Aktualizacja informacji w systemie...
Zakres obowiązków: Kontrola transakcji związanych z zamówieniami na materiały biurowe; Kontakt z klientem niemieckojęzycznym w obszarze weryfikacji danych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych; Aktualizacja informacji w systemie komputerowym;...
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta w obszarze finansowo-księgowym; Weryfikacja płatności, wystawianie faktur; Tworzenie dokumentów w systemie SAP; Aktywna współpraca z innymi działami; Tworzenie raportów;
Zakres obowiązków: ustalanie specyfikacji zapotrzebowania na wydatki związane z zakupami pośrednimi; przeprowadzanie transakcji zakupowych na podstawie umów ramowych; obsługa zamówień operacyjnych oraz ich przetwarzanie z wykorzystaniem nowoczesnych systemów IT; kontakt z dostawcami w celu...
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem francuskojęzycznym w celu dostarczenia informacji o produktach/ usługach pomoc w zakresie składania zamówień, zwrotów lub wymian rozwiązywanie wszelkiego rodzaju problemów związanych ze składanym zamówieniem