Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users; Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem resolution.
Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim; pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Zadania: Prowadzenie wysokiej jakości usług z obszaru O2C dla międzynarodowego Klienta; Kontrolowanie i monitorowanie należności oraz zapewnianie ich terminowej spłaty; Nadzór nad szkoleniami dla członków zespołu; Rekrutacja, wprowadzenie i szkolenie nowych pracowników AR; Komunikacja...
Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim; Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; Prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku holenderskim; Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; Prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku duńskim; Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych; Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur; Prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń;
Job description: Implement C2C tasks according to company's specific procedures; Order management including providing customer service in the area of debt collection, processing customer refunds, processing and reviewing account adjustments, resolving discrepancies and short payment terms; Team...
Zadania: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności Monitorowanie terminowej spłaty należności oraz stanu zadłużenia na przydzielonych...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za procesy księgowe; Odpowiadanie na zapytania klientów; Wsparcie procesów księgowych; Kontrola poprawności transakcji finansowych; Współpraca z innymi działami firmy;
Zadania na stanowisku: koordynacja procesu Credit to Cash (C2C) dla sektora teatralnego dla kin zlokalizowanych w Niemczech oraz Austrii; aktywne identyfikowanie obszarów poprawy w dziale, proponowanie nowych rozwiązań; ścisła współpraca z klientem, dbałość o dobrą współpracę; wsparcie...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Kontakt z Klientami (telefoniczny i e-mailowy) dotyczący należności; Wyjaśnianie kwestii spornych; Proponowanie rozwiązań; Zarządzanie danymi;
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy dotycząca zamówień; Rozwiązywanie problemów związanych z przetwarzaniem i wysyłką zamówień (zmiany ilości zamówienia, opóźnienia) Zarządzanie procesem posprzedażowym (zwroty, reklamacje)
Opis stanowiska: Prowadzenie wysokiej jakości usług z obszaru O2C dla międzynarodowego Klienta; Nadzór nas szkoleniami dla członków zespołu; Komunikacja oraz utrzymanie dobrych relacji z Klientem; Usprawnianie procesów finansowo księgowych; Zarządzanie codzienna wydajnością oraz motywowanie zespołu;
Zakres obowiązków: Organizacja wewnętrznych spotkań i wydarzeń, zarządzanie salami konferencyjnymi; Organizacja wizyt klientów, opieka nad gośćmi obsługiwanych działów, dbanie o ich zakwaterowanie; Dbanie o procesy zakupowe: zakup towarów, zarządzanie zapasami biurowymi, kontrola...
Obowiązki: Wykonywanie operacji finansowych na kontach lub rachunkach klienta; Weryfikację faktur oraz wprowadzanie danych do systemu; Rozwiązywanie niezgodności w fakturach; Przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych; Kontakt z klientem;