specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne i outsourcingu HR dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT/Telco, BPO/SSC, Finance oraz FMCG.
Do naszego zespołu szukamy osób, które chcą pracować w dynamicznym biznesie w międzynarodowym środowisku, świetnie czują się w pracy z ludźmi i chcą świadomie kształtować swój rozwój zawodowy i wynagrodzenie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatki/ Kandydata na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Nadzór nad korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów
Współpracę z dostawcami artykułów biurowych
Organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad gośćmi
Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy
Wymagania:
Dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...