Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim
G-Force Sp. z o.o
Wrocław
praca stacjonarna
2478 dni temu
G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.
Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: FR/WROC/2018
Opis stanowiska:
kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim
pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych
dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur
prowadzenie i dokumentacja rejestru zgłoszeń
Oczekiwania wobec Kandydatów:
znajomość języka francuskiego na poziomie zaawansowanym (od poziomu B2)
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
chęć do rozwoju w obszarze IT
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Mulitsport)
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...