Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Główne obowiązki: Dodawanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach wewnętrznych; Sprawdzanie umów z potencjalnymi klientami; Opieka nad skrzynką mailową działu Fulfillment - odpowiadanie na przychodzące zapytania, dystrybucja przychodzących maili/dokumentów. Przetwarzanie...
Your responsibilities: Serve as technology liaison between end-users, business departments, and vendors; Daily end-user support of all the technical solutions we offer to our customers (Terminal, PC solutions, integrated devices); Ensure that a positive and professional image of the company is...
Zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów Elavon (Klienci biznesowi); Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie informacji...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Key responsibilities: Reviewing customers` accounts in arrears in order to make best decision to cover a debt; Contacting customers (inbound and outbound calls, e-mails) to help settle the payment and explain root cause of the outstanding balance to avoid default in payment in the future; Showing...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.: wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania...
Description: Elavon is seeking a Principal Network Engineer that will Supervises integration of network solutions and services. Leads, directs, or recommends cross-functional support for system enhancements for system performance, reliability, scalability, and capacity. Evaluates product and service...
Manager of CDD Team is responsible for protecting the Organization against money laundering risks, by applying all relevant policies and procedures into Customers’ monitoring. Manager will look after a Team of Customer Due Diligence Analysts to ensure successful and timely Customer remediation...