Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Key responsibilities: Reviewing customers` accounts in arrears in order to make best decision to cover a debt; Contacting customers (inbound and outbound calls, e-mails) to help settle the payment and explain root cause of the outstanding balance to avoid default in payment in the future; Showing...
We are looking for team members to help drive our growth. Above all, we look for people who are dedicated to providing value and superior service to our customers, to our shareholders and to our communities. To further strengthen our role as key market player in Europe, we are looking for a...
Main responsibilities: Entering and modifying Elavon customer data in IT systems; Documents processing in electronic form; Analysis of documentation and system data; Preparing reports, reports, statistics; Administrative work in the back room; Cooperation with other Elavon branches in Europe.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania...
Key responsibilities: Ensuring comprehensive and efficient verification of Elavon contractor documents; Substantive assessment of the agreements signed with the contractors and financial assessment of the documents provided; Entering and modifying contractors' data in IT systems; Cooperation with...
Główne zadania: Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych; Procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej; Analiza dokumentacji i danych systemowych; Codzienny kontakt z klientem w celu uzyskania danych (mail, telefon).
Główne zadania: Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych; Procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej; Kontakt telefoniczny z klientami oraz partnerami biznesowymi firmy (również w językach obcych); Analiza dokumentacji i danych systemowych;...
Responsibilities: Reviewing different datasets and analysing available data; Comparing and matching data from different sources; Analysing data to find errors and anomalies. Organise corrective action for data issues; Coordinate, oversee and execute data clean-up and extraction activities; Creating...
Main Responsibilities: Analyzes, diagnoses and resolves network/IT incidents. Manages production network to ensure efficient and effective transaction processing; Works with technical support groups to implement new hardware, software, and application technologies; Demonstrates the sense of urgency...
Key responsibilities: Analyse high risk new merchant applications in conjunction with our specific credit policies and procedures; Analyse existing merchants who have breached predefined parameters; Complete financial and business analysis reports within our systems or in written form as required;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.: wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...