Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Main responsibilities: Everyday contact with customers in order to obtain required documentation (by phone, email, letter); Analysis of customers’ accounts; Documents’ processing in electronic form; Analysis of documentation and system data;
Key responsibilities: Ensuring comprehensive and efficient verification of Elavon contractor documents; Substantive assessment of the agreements signed with the contractors and financial assessment of the documents provided; Entering and modifying contractors' data in IT systems; Cooperation with...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.; wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Responsibilities: Creating reports and analysis for internal departments and partners; Reviewing different datasets and analysing available data; Comparing and matching data from different sources; Analysing data to find errors and anomalies.
Główne zadania: Codzienny kontakt z klientami w celu uzyskania wymaganej dokumentacji (telefonicznie, e-mailem); Analiza kont klientów; Przetwarzanie dokumentów w formie elektronicznej; Analiza dokumentacji i danych systemowych.
Key Responsibilities include: Manage deployment and recovery of our products within our European markets, i.e, United Kingdom, Ireland and Poland within our SLA of 3-5 days; Provide high quality service to our internal and external customers via telephone and email; Assist in the development,...
Main responsibilities: Entering and modifying Elavon customer data in IT systems; Documents processing in electronic form; Analysis of documentation and system data; Preparing reports, reports, statistics; Administrative work in the back room; Cooperation with other Elavon branches in Europe.
Key responsibilities: Ensuring comprehensive and efficient verification of Elavon contractor documents; Substantive assessment of the agreements signed with the contractors and financial assessment of the documents provided; Entering and modifying contractors' data in IT systems; Cooperation with...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska w dziale Operations – Call Center; Współpraca z kierownikami zespołów w zakresie ustalania ich potrzeb rekrutacyjnych, planowania ram czasowych poszczególnych projektów oraz bieżącego dostosowywania działań do...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Responsibilities: Creating reports and analysis for internal departments and partners; Reviewing different datasets and analysing available data; Comparing and matching data from different sources; Analysing data to find errors and anomalies.
Zadania: udzielanie pomocy klientom z Ameryki Północnej z autoryzowaniem tranzakcji wykonanych przy pomocy terminala płatniczego; przeprowadzanie przez telefon weryfikacji danych; kontakt z bankami w celu potwierdzenia danych; praca na wewnętrznych systemach firmy.