Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards. Responsibilities: Serve as technology liaison between...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.: wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...
Key responsibilities: Analyse high risk new merchant applications in conjunction with our specific credit policies and procedures; Analyse existing merchants who have breached predefined parameters; Complete financial and business analysis reports within our systems or in written form as required;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Główne zadania: Obsługa poczty i firm kurierskich, koordynowanie obiegu dokumentacji i korespondencji; Łączenie rozmów przychodzących, rozsyłanie zapytań skierowanych do firmy; Anonsowanie i obsługa gości; Przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania; Prace administracyjne zlecane...
As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest standards. Responsibilities: Serve as technology liaison between...
Main responsibilities: Providing assistance to customers from North America with authorizing transactions; Performing over the phone data verification; Contact with banks regarding confrimation of details; Working in internal systems.
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Main responsibilities: Entering and modifying Elavon customer data in IT systems; Documents processing in electronic form; Analysis of documentation and system data; Preparing reports, reports, statistics; Administrative work in the back room; Cooperation with other Elavon branches in Europe.
Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania kompleksowej obsługi reklamacji...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.: wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych; skuteczne rozpatrywanie próśb klientów; wprowadzanie i...