Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów Elavon (Klienci biznesowi);
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
- Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
- Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego;
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego;
- Gotowość do pracy w trybie hybrydowym;
- Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Zdolności analityczne;
- Bardzo doba znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
- Atrakcyjne godziny pracy: poniedziałek-piątek 9:00-17:00;
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie);
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
- Brak dress code’u
- Dodatkowy dzień urlopu;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę