MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Przygotowywanie budżetu rocznego z podziałem na H1 I H2 oraz Q1-Q4, forecastu i planu średniookresowego; Kontrola realizacji powyższych planów; Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji; Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej;...
Poszukiwanie potencjalnie interesujących tematów do programów konferencji i warsztatów; Badanie rynku pod kątem nowych tematów, aktualnych trendów, określanie grupy docelowej; Analiza rynku poprzez przeprowadzanie telefonicznych wywiadów z ekspertami danej branży; Pozyskiwanie informacji...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Ścisła współpraca z...
Zarządzanie i administracja zasobami teleinformatycznymi firmy; Przygotowywanie stanowisk dla pracowników; Pomoc i wsparcie przy pracach na systemach Microsoft oraz systemach biurowych; Wsparcie techniczne przy organizowanych konferencjach/kongresach/warsztatach;
Prowadzenie kalendarza Prezesa; Koordynacja obiegu dokumentów; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie informacji i opracowywanie dokumentacji dla Zarządu; Przygotowywanie niezbędnych raportów i materiałów; Koordynacja...
Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Prezesa; Koordynacja obiegu dokumentów; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz sporządzanie raportów i podsumowań po spotkaniach; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Ścisła współpraca z...
Zadania: Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: telekomunikacja, media, energetyka, farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie konferencji; Reprezentacja projektów w mediach;
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: finanse, bankowość, telekomunikacja, media, energetyka,farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Reasearch merytoryczny tematów konferencji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie...
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji podatkowych; Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i ich księgowanie; Sporządzanie rozliczeń z tytułu VAT i deklaracji VAT; Sporządzanie bilansów i rachunków zysków i strat oraz innych sprawozdań finansowych...