MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie przygotowania konferencji (strona merytoryczna, prelegenci, patroni, partnerzy) Przygotowywanie pism, wniosków o patronaty, korespondencji, dokumentów; Kontakt z prelegentami oraz partnerami biznesowymi; Udział w spotkaniach biznesowych i...
Merytoryczne przygotowywanie szkoleń o tematyce miękkiej, tj. szkoleń dot. rozwoju osobistego, rozwoju umiejętności interpersonalnych itp. Współpraca z Trenerami; Prowadzenie warsztatów i szkoleń; Promocja i reprezentacja projektów w mediach; Pisanie i redagowanie tekstów dotyczących...
Zadania: Organizacja pracy recepcji; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką;...
Organizacja pracy recepcji; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Opis stanowiska: Przygotowanie projektów graficznych dla różnorodnych zastosowań ( broszury, oferty, katalogi, grafiki na stronę www i inne) Przygotowanie i druk materiałów na eventy; Drukowanie materiałów kolorowych wewnątrz firmy; Druk identyfikatorów oraz dyplomów i certyfikatów;...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Merytoryczne przygotowywanie warsztatów i szkoleń dla sektorów: energetyka, finanse, telekomunikacja, media, farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie warsztatów i szkoleń; Promocja i...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Merytoryczne przygotowywanie warsztatów i szkoleń dla sektorów: energetyka, finanse, telekomunikacja, media, farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie warsztatów i szkoleń; Promocja i...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji; Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Kontakt ze sponsorami, partnerami strategicznymi Spółki;...
Organizacja pracy recepcji; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Zadania: Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Merytoryczne przygotowywanie warsztatów i szkoleń dla sektorów: energetyka, finanse, telekomunikacja, media, farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie warsztatów i szkoleń; Promocja i...
Przygotowywanie w porozumieniu z kierownikami projektu budżetu rocznego, forecastu i planu średniookresowego; Kontrola realizacji powyższych planów; Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji; Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości...