MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Zadania: Efektywne zarządzanie zespołem; Zapewnienie wysokiego poziomu umiejętności sprzedażowych pracowników (szkolenia, motywacja) Planowanie i tworzenie planów sprzedażowych; Prezentowanie i implementacja założonych planów; Analiza działań sprzedażowych; Kontrola i raportowanie...
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług; Ścisła...
Zadania: Kompleksowa obsługa kadrowa firmy; Administrowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; Wstępna selekcja kandydatów i prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Udział w tworzeniu procesów związanych z miękkim obszarem HR; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Wsparcie Zarządu oraz...
Opis stanowiska: Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: finanse, bankowość, telekomunikacja, media, energetyka,farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Reasearch merytoryczny tematów konferencji; Współpraca z prelegentami;...
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów, bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji i weryfikacji baz danych;
Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Prezesa; Koordynacja obiegu dokumentów; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz sporządzanie raportów i podsumowań po spotkaniach; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Kompleksowa obsługa kadrowa firmy; Administrowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; Wstępna selekcja kandydatów i prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Udział w tworzeniu procesów związanych z miękkim obszarem HR; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Wsparcie Zarządu oraz managerów w...
Kompleksowa obsługa kadrowa firmy; Administrowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; Wstępna selekcja kandydatów i prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Udział w tworzeniu procesów związanych z miękkim obszarem HR; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Wsparcie Zarządu oraz managerów w...
Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Prezesa; Koordynacja obiegu dokumentów; Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych; Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz sporządzanie raportów i podsumowań po spotkaniach; Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką; Zbieranie...
Opis stanowiska: Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: finanse, bankowość, telekomunikacja, media, energetyka,farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; reaserch merytoryczny tematów konferencji; Współpraca z prelegentami;...
Dołącz do nas i wyślij swoją aplikacje do programu: „STARTUJ PO STAŻ" Dział organizacji i koordynacji konferencji Oferujemy płatny staż w dziale koordynacji szkoleń i konferencji. Będziesz mieć możliwość nabycia doświadczenia w obszarze organizacji wydarzeń biznesowych dla...
Opis stanowiska: Przygotowanie projektów graficznych dla różnorodnych zastosowań ( broszury, oferty, katalogi, grafiki na stronę www i inne) Przygotowanie i druk materiałów na eventy; Drukowanie materiałów kolorowych wewnątrz firmy; Druk identyfikatorów oraz dyplomów i certyfikatów;...
Opis stanowiska: Bezpłatna praktyka dla studentów I-V roku studiów Poszukiwanie interesujących potencjalnych tematów do programów konferencji i warsztatów; Badanie rynku pod kątem nowych tematów, aktualnych trendów, określanie grupy docelowej; Analiza rynku poprzez przeprowadzanie...
Sprzedaż unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji i weryfikacji baz danych;
Opracowanie i realizacja planu pozyskiwania sponsorów; Opracowywanie ofert sponsorskich dla produktów oferowanych przez spółkę; Ustalanie warunków umów sponsorskich oraz nadzór nad ich realizacją, Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych; Monitorowanie oraz analiza rynku,...