MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Analizowanie i monitorowanie rynku w celu identyfikacji tematów szkoleń, aktualnych trendów, określenie grupy docelowej; Kontakty z Klientami w celu zbadania potrzeb szkoleniowych; Dobór odpowiednich trenerów i kontakt z nimi na potrzeby konkretnych szkoleń; Przygotowywanie ofert i wycen...
Opis stanowiska: Administracja stroną www; Przygotowywanie newsletterów; Tworzenie bannerów reklamowych na www; Tworzenie prostych grafik na www; Tworzenie animacji, krótkich filmików potrzebnych na warsztatach/konferencjach;
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji i weryfikacji baz danych;
Opis stanowiska: Przygotowanie projektów graficznych dla różnorodnych zastosowań ( broszury, oferty, katalogi, grafiki na stronę www i inne) Przygotowanie i druk materiałów na eventy; Drukowanie materiałów kolorowych wewnątrz firmy; Druk identyfikatorów oraz dyplomów i certyfikatów;...
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji i weryfikacji baz danych;
Opis stanowiska: Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: finanse, bankowość, telekomunikacja, media, energetyka,farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie konferencji; Reprezentacja projektów...
Opis stanowiska: aktywna sprzedaż szkoleń wewnętrzych i zewnętrznych; pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie aktywnych/pozytywnych relacji biznesowych z obecnymi klientami; budowanie i zarządzenia bazą klientów; utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług;
Opis stanowiska: Przygotowywanie ofert przetargowych i wymaganej dokumentacji; Sporządzanie pism wynikających z procedur przetargowych; Ścisła współpraca z działem handlowym; Kontakt telefoniczny z klientami firmy; Monitoring rynku zamówień publicznych; Prowadzenie danych statycznych...
Opis stanowska: Organizacja pracy recepcji; Ścisła współpraca z działem handlowym, marketingu, produkcji, weryfikacji, księgowym; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych;...
Opis stanowiska: Efektywne zarządzanie zespołem; Zapewnienie wysokiego poziomu umiejętności sprzedażowych pracowników; Planowanie i tworzenie planów sprzedażowych; Prezentowanie i implementacja założonych planów; Analiza działań sprzedażowych; Kontrola i raportowanie działań...
Sprzedaż telefoniczna unikalnych i niezwykle prestiżowych kongresów, konferencji i sympozjów bazując na bazie dotychczasowych oraz potencjalnych klientów; Poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Ścisła współpraca z działami marketingu, produkcji i weryfikacji baz danych;
Opis stanowiska: Merytoryczne przygotowywanie konferencji dla sektorów: finanse, bankowość, telekomunikacja, media, energetyka,farmacja etc. Wybór koncepcji, opracowanie planu wydarzenia, nadzór przy jego realizacji; Współpraca z prelegentami; Prowadzenie konferencji; Reprezentacja projektów...
Zakres obowiązków: Budowanie strategii i planów marketingowych, ich koordynacja i realizacja; Aktywne pozyskiwanie do współpracy klientów korporacyjnych; Podtrzymywanie istniejących relacji handlowych; Przygotowywanie ofert oraz realizacja celów sprzedażowych; Monitorowanie rynku i analiza...