Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy; obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu dokumentacji; rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej; odbieranie telefonów i obsługa...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i ich obsługa; Prowadzenie obiegu dokumentacji, rejestracja i skanowanie korespondencji; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wsparcie administracyjne zespołu;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
18 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
PROFIL KANDYDATA: doświadczenie na podobnym stanowisku przy obsłudze gości hotelowych lub gości VIP; doskonałe umiejętności interpersonalne; wysoka kultura osobista; zaangażowanie, elastyczność i proaktywna postawa; dyspozycyjność i gotowość do pracy w weekendy oraz na popołudniową...
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa
Organizacja pracy recepcji
Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji Spółki
Koordynacja obiegu dokumentów Spółki
Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych
Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką
Zbieranie informacji i opracowywanie dokumentacji dla Zarządu
Ścisła współpraca z działem handlowym, marketingu, produkcji i księgowym
Inne czynności administracyjno-organizacyjne
Wymagania:
Wykształcenie średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych)
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Wysoki poziom kultury osobistej
Komunikatywność i optymizm
Chęć rozwoju zawodowego
Oferujemy:
Atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego
Liczne wyjazdy i imprezy szkoleniowo – integracyjne (krajowe i zagraniczne)
Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał
MM Conferences S.A.
MMC Szkolenia
MMC Design
ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa
tel. 22 379 29 00
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy; obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu dokumentacji; rejestracja i skanowanie korespondencji przychodzącej; odbieranie telefonów i obsługa...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych i ich obsługa; Prowadzenie obiegu dokumentacji, rejestracja i skanowanie korespondencji; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wsparcie administracyjne zespołu;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
18 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
PROFIL KANDYDATA: doświadczenie na podobnym stanowisku przy obsłudze gości hotelowych lub gości VIP; doskonałe umiejętności interpersonalne; wysoka kultura osobista; zaangażowanie, elastyczność i proaktywna postawa; dyspozycyjność i gotowość do pracy w weekendy oraz na popołudniową...