Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres podstawowych obowiązków na w/w stanowisku: traktowanie klientów jak mile widzianych gości w salonie; udzielanie wstępnych informacji; obsługa rozmów telefonicznych oraz korespondencji nie tylko mailowych; obsługa kasy fiskalnej. Idealny kandydat: posiada doświadczenie w obsłudze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za pierwszy kontakt z gośćmi Aptiv Gdańsk oraz wsparcie administracyjne w obszarze recepcji gdańskiego zakładu Aptiv. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: obsługę administracyjno-biurową w obszarze recepcji;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
20 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna recepcji, Obsługa rozmów telefonicznych, Rezerwacja sal konferencyjnych, Przygotowanie identyfikatorów dla gości, Raportowanie usterek technicznych i awarii.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej. Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych biura; utrzymanie bieżącego systemu katalogowania dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) kompleksowe wsparcie wizyt Klienckich oraz eventów brandowych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak:...
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
4 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością; jesteś dyspozycyjny/a, również do pracy w soboty;
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
6 dni
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem; jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu; posiadasz już doświadczenie w obsłudze klienta; wyróżniasz się inicjatywą i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres podstawowych obowiązków na w/w stanowisku: traktowanie klientów jak mile widzianych gości w salonie; udzielanie wstępnych informacji; obsługa rozmów telefonicznych oraz korespondencji nie tylko mailowych; obsługa kasy fiskalnej. Idealny kandydat: posiada doświadczenie w obsłudze...
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja pracy recepcji w całej Polsce. Odpowiedzialność za jakość, terminowość prac. Szkolenia pracowników recepcji w zakresie pełnionych zadań. Dbanie o szerzenie kultury firmy, utrzymywanie usług na najwyższym poziomie. Rekrutacja pracowników, zatrudnianie,...
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OSOBOWOŚĆ I...
Medicover StomatologiaBydgoszcz, ul. Marii Skłodowskiej Curie 33
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
7 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Recepcjonista / recepcjonistka pracuje we wszelkiego rodzaju firmach, w których funkcjonuje recepcja. Osoba na tym stanowisku jest pierwszym punktem kontaktu dla gości i klientów przedsiębiorstwa. Osobista i telefoniczna obsługa gości, sprawne i prawidłowe przyjmowanie rezerwacji to tylko część zakresu działań pracowników recepcji. Jego ważnym zadaniem jest też dbanie o wizerunek firmy, profesjonalna obsługa przesyłek i wiele innych czynności związanych z organizacją recepcji. Osoba na tym stanowisku powinna znać standardy obsługi klienta, często wymagana jest także znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych i oprogramowania biurowego. Jeśli masz otwartą, w szczególności ekstrawertyczną osobowość i umiejętności komunikacyjne, potrafisz wczuć się w sytuację klienta, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a w dodatku masz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, praca na recepcji może być dla Ciebie bardzo dobrym rozwiązaniem. Sprawdź aktualne oferty pracy na stanowisko recepcjonisty na Praca.pl, przeczytaj opisy stanowisk i zaaplikuj na najbardziej odpowiednią dla Ciebie posadę.
Recepcjonista lub recepcjonistka to osoba, która wita w firmie gości, dba o pozytywne pierwsze wrażenie, jakie zyskuje klient lub kontrahent odwiedzający firmę. Praca na stanowisku recepcjonisty polega, jak sama nazwa wskazuje, na obsłudze recepcji, czyli m.in. zarządzaniu przychodzącą korespondencją, dokonywaniu zamówień produktów i materiałów oferowanych klientom, odbieraniu telefonów, kierowaniu klientów do odpowiednich gabinetów / biur / miejsc, a w hotelu np. koordynacją meldowania i wymeldowywania gości. W pracy liczy się wysoka kultura osobista, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na odpowiednim poziomie, otwartość, doskonała organizacja i umiejętność współdziałania z innymi. W serwisie Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla recepcjonistek i recepcjonistów.
Jak zostać recepcjonistą / recepcjonistką?
Od kandydatów na stanowisko recepcjonisty / recepcjonistki zwykle nie wymaga się wyższego wykształcenia. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku bywa za to najważniejszym być atutem, branym pod uwagę w czasie rekrutacji. Nie oznacza to jednak, że nowicjusze i nowicjuszki nie mają szans na pracę. Kluczowe jest posiadanie odpowiednich umiejętności interpersonalnych, umiejętności zarządzania, a także znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania biurowego np. obsługi programów rezerwacyjnych czy pakietu MS Office. Pracodawcy szukają osób odpornych na stres, uśmiechniętych i sprawiających dobre pierwsze wrażenie.
Praca na recepcji to, mówiąc kolokwialnie, praca na świeczniku. To właśnie na recepcjonistkę / recepcjonistę zwracają uwagę na początku klienci i inne osoby odwiedzające firmę. Pracownik recepcji musi więc umieć odpowiednio się zaprezentować, by wspierać dobry wizerunek pracodawcy. Niezwykle ważna jest wysoka kultura osobista oraz umiejętność rozmawiania z klientami / gośćmi firmy w taki sposób, by kierować się standardami i polityką firmy, a jednocześnie wychodzić naprzeciw ich potrzebom. To niełatwe zadanie, wymagające m.in. umiejętności negocjacyjnych, empatii, ale i asertywności. Ponadto liczą się umiejętność pracy w zespole oraz zdolności do właściwego zarządzania obiegiem dokumentów i korespondencji. Osoba pracująca na stanowisku recepcjonistki / recepcjonisty prócz bieżącego prowadzenia recepcji, dba o współpracę z kurierami i dostawcami przy przesyłkach kurierskich. W tej pracy bez wątpienia ważna jest odporność na stres oraz umiejętność dostosowywania się do zmieniających się sytuacji.
Jak wygląda praca recepcjonistki / recepcjonisty?
Praca na stanowisku recepcjonisty / recepcjonistki zwykle odbywa się w godzinach standardowych pracy biur, czyli np. od 9:00 do 17:00. Niemniej, w niektórych przypadkach może obejmować także pracę w systemie zmianowym, a nawet pracę w godzinach nocnych. Tak jest np. w hotelach czy placówkach medycznych działających przez całą dobę. Do standardowego zakresu obowiązków recepcjonisty należy obsługa gości i klientów, odbieranie połączeń telefonicznych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie współpracy z dostawcami w celu zapewnienia sprawnego obiegu przesyłek i dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
Recepcjonista medyczny / recepcjonistka medyczna
Zawód recepcjonisty medycznego zyskuje na popularności. Jest to stanowisko, na którym znaczenie mają umiejętności interpersonalne oraz znajomość obsługi systemu recepcyjnego, a także doskonała organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości. Recepcjoniści medyczni zajmują się obsługą pacjentów, zarządzaniem przychodzącą korespondencją i ewidencją wizyt. To właśnie oni umawiają na wizyty u lekarza, przypominają o nich pacjentom, czuwają nad systemem automatycznych powiadomień i porządkiem w grafiku spotkań. W zawodzie ważna jest znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na obsługę pacjentów zagranicznych. Na znaczeniu zyskuje także umiejętność posługiwania się językiem ukraińskim i rosyjskim.
Recepcjonistka hotelowa / recepcjonista hotelowy
Recepcjonista hotelowy to bardzo ważna postać w funkcjonowaniu każdego hotelu. Osoba na tym stanowisku pełni rolę wizytówki całej placówki, musi więc odznaczać się nienaganną kulturą osobistą oraz odpowiednim wyglądem, spełniającym standardy hotelu. Pracownik zajmuje się obsługą gości, dokonuje rezerwacji, meldowania oraz wymeldowywania gości z hotelu, jest także odpowiedzialny za prawidłowy obieg dokumentów oraz współpracę z innymi działami hotelu. W codziennej pracy kluczowa jest umiejętność obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy oraz dobra znajomość programów rezerwacyjnych. Praca na recepcji hotelowej wymaga także odporności na stres, zwłaszcza w sytuacjach, gdy trzeba szybko reagować na niekiedy niestandardowe potrzeby gości lub załagodzić sytuację konfliktową.
Nocny recepcjonista / nocna recepcjonistka
Posada nocnego recepcjonisty lub nocnej recepcjonistki funkcjonuje w hotelach, hostelach i pensjonatach czynnych przez całą dobę, a także np. w szpitalach i innych placówkach medycznych. Praca w nocy nie jest dla każdego. Bez wątpienia obciąża fizycznie i psychicznie, wymaga też dobrej organizacji oraz umiejętności sprawnego wykonywania obowiązków w godzinach nocnych oraz wypoczywania w ciągu dnia. Oprócz standardowych zadań recepcjonisty, nocna zmiana musi być przygotowana na potencjalne sytuacje awaryjne i nieprzewidywalne zdarzenia. Dlatego ważna jest w tym zawodzie odporność na stres i opanowanie.
Ile zarabia pracownik biura recepcji?
Wysokość wynagrodzenia recepcjonisty może być zróżnicowana. Płace zależą od wielu czynników, w tym od branży, miejsca pracy, ale i stażu pracy osoby zatrudnionej. Na konkurencyjne zarobki mogą liczyć szczególnie osoby posiadające umiejętności specjalistyczne, takie jak znajomość języka obcego na poziomie zaawansowanym czy doświadczenie w obszarze pracy asystentki administracyjnej biura. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, mediana miesięcznej płacy recepcjonistki na stanowisku samodzielnym to 4120 zł brutto miesięcznie.
Pracownik recepcji, pracownik administracyjny i biurowy – warunki zatrudnienia
Stanowisko pracownika recepcji, pracownika administracyjnego i biurowego wiąże się zwykle ze stabilnością zatrudnienia. Firmy najchętniej przyjmują osoby na pełen etat na umowę o pracę, niemniej można natknąć się też na oferty umowy w zastępstwie i innych umów czasowych. Czas pracy zazwyczaj obejmuje 8 godzin dziennie. Pracownicy mogą liczyć na różnego rodzaju benefity np. prywatną opiekę medyczną.
Recepcjonista / recepcjonistka – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Recepcjonista może rozwijać swoją karierę w różnych kierunkach. Bardzo często jest to jedno z pierwszych stanowisk np. w hotelach, pozwalające na pięcie się po szczeblach kariery w branży hotelowej. Ambitni recepcjoniści, którzy nie mają żadnego problemu z budowaniem relacji z klientami, obsługą korespondencji, poczty elektronicznej i odznaczają się znajomością systemu recepcyjnego na wysokim poziomie, a także doszkalają się np. na kursach managerskich, z czasem mogą awansować na wyższe stanowiska np. w obszarze obsługi klienta, zarządzania recepcją, czy nawet pełnić funkcję asystenta administracyjnego biura.
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym otwiera możliwości pracy w międzynarodowym środowisku np. w międzynarodowych hotelach czy różnego rodzaju instytucjach.
Najnowsze oferty pracy dla recepcjonisty / recepcjonistki na Praca.pl
Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana pracą na recepcji, na Praca.pl znajdziesz najnowsze oferty pracy dla recepcjonistów i recepcjonistek. Dzięki bogatej bazie ofert, łatwo znajdziesz atrakcyjne stanowiska, na których będziesz mógł / mogła wykorzystać swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta, zarządzania dokumentacją, pracy z komputerem i urządzeniami biurowymi. Aplikuj już teraz!
Praca recepcjonisty / recepcjonistki – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności i kwalifikacje są niezbędne do pracy na stanowisku recepcjonisty?
W pracy na stanowisku recepcji kluczowe są rozbudowane umiejętności interpersonalne, empatia i wysoka kultura osobista, a także umiejętność obsługi urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, biegła znajomość języka angielskiego oraz odporność na stres.
Jakie są perspektywy zawodowe dla recepcjonistów?
Recepcjoniści mają różne możliwości rozwoju kariery zawodowej. Osoby z długim stażem i wysokimi umiejętnościami mogą liczyć na awans na stanowiska kierownicze w obszarze obsługi klienta i zarządzania recepcją. Praca na recepcji to także świetna okazja do zdobycia cennego doświadczenia w szeroko pojętej obsłudze klienta, co może być przydatne w różnych obszarach działalności gospodarczej.