MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Asystentka Biura / Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
- Prowadzenie kalendarza Prezesa
- Koordynacja obiegu dokumentów
- Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
- Kontakt z instytucjami współpracującymi ze Spółką
- Zbieranie informacji i opracowywanie dokumentacji dla Zarządu
- Przygotowywanie niezbędnych raportów i materiałów
- Koordynacja przepływu informacji
- Inne czynności administracyjno-organizacyjne
- Wykształcenie wyższe (bądź w trakcie studiów zaocznych)
- Obycie biznesowe
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność i optymizm
- Chęć rozwoju zawodowego
- Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego
- Liczne wyjazdy i imprezy szkoleniowo – integracyjne (krajowe i zagraniczne)
- Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Bardzo atrakcyjną lokalizację biura przy pl. Bankowym, 50 m od stacji metra Ratusz Arsenał
|
MM Conferences S.A.
MMC Szkolenia MMC Design ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa tel. 22 379 29 00 |