Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A. Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe; Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych; Kształtowanie...
Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A. Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe; Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych; Kształtowanie...
Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest bankowanie z nami. Dzięki temu budujemy pozytywne relacje na przyszłość.
#Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych poprzez chat dodatkowo obsługa korespondencji mailowej. Co nas wyróżnia? JESTEŚMY LIDERAMI JAKOŚCI! Nasz Zespół jest nagradzany i doceniany zarówno przez Klientów jak i ekspertów....
Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A. Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe; Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych; Kształtowanie...
Obsługa bieżących połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie obsługi produktów hipotecznych oraz obsługa mailowych i kierowanych przez czat zapytań Klientów w zakresie produktów hipotecznych. Kontakt z posiadaczami kredytów hipotecznych w ważnych momentach obsługi...
Kontakt telefoniczny z Klientem na różnych etapach procesowania wniosku kredytowego. Weryfikacje firm w bazach internetowych oraz wyszukiwanie danych kontaktowych do firm. Kontakt telefoniczny z firmami, które we wniosku kredytowym zostały zadeklarowane jako pracodawca Klienta, potwierdzający...
Prowadzenie telefonicznych negocjacji z Klientami Banku w zakresie spłaty zadłużenia; Bieżące administrowanie powierzonym do obsługi portfelem wierzytelności; Monitorowanie terminowości spłat;
Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia),np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym; Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i...
Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej ! #Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych poprzez chat dodatkowo obsługa korespondencji mailowej. Co nas wyróżnia?...
CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, dbać o relację z naszymi Klientami , indywidualnie podchodząc do każdego z nich oraz pracując zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Zdobędziesz wiedzę w zakresie procesów, sprzedaży produktów i usług bankowych. Staniesz się...
CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, dbać o relację z naszymi Klientami , indywidualnie podchodząc do każdego z nich oraz pracując zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Zdobędziesz wiedzę w zakresie procesów, sprzedaży produktów i usług bankowych. Staniesz się...
CO PRZED TOBĄ: Twoim głównym zadaniem będzie aktywna, telefoniczna sprzedaż usług Banku Millennium wybranej grupie naszych Klientów. Dzięki zaangażowaniu w akcje promocyjne lub utrzymaniowe, będziesz zachęcał Klientów do aktywnego korzystania z produktów i wspólnie z nami...