Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej !
#Co przed Tobą?
Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych poprzez chat dodatkowo obsługa korespondencji mailowej.
Co nas wyróżnia? JESTEŚMY LIDERAMI JAKOŚCI! Nasz Zespół jest nagradzany i doceniany zarówno przez Klientów jak i ekspertów. Stawiamy na dostępność i otwartość na Klienta i jego potrzeby oraz ponadprzeciętną komunikację opartą o budowanie relacji.
#Szukamy osób:
- Entuzjastycznie podchodzących do zadań z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne jest, żeby potrafiły jasno i precyzyjnie formułować myśli przede wszystkim w formie pisemnej oraz wykazywały się sprawnością i wiedzą z zakresu obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku.
- Posługujących się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną oraz werbalną (poziom B2).
- Dyspozycyjnych - pracujemy zmianowo 24/7 (3 dni weekendowe w miesiącu oraz zmiany w trybie nocnym 7 dni/3miesiące).
#Na co możesz liczyć:
- Pracę na pełny etat.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy.
- Pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze.
- Cenne doświadczenie w zakresie obsługi pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem.
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta.
- Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek.
- Dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół.
- Przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.