W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: Praca/DBB/WKD/Wrocław
Twój zakres obowiązków
- Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
- Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
To oferujemy
- Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
- Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy
- Opiekę medyczną w LUX MED
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach
- Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
- Dogodną lokalizację – praca w centrum Wrocławia
- Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku