Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Dziś mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję. Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty
w Departamencie Bankowości Bezpośredniej, odpowiadającym za zdalną obsługę Klientów jako:
Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest bankowanie z nami. Dzięki temu budujemy pozytywne relacje na przyszłość.
- Pracę na pełny etat - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-20.00 oraz w wybraną sobotę w miesiącu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy.
- Cenne doświadczenie w zakresie obsługi produktów bankowych i kontaktów z Klientem.
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta.
- Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek.
- Dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół :)
- Przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.