Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Konsultant ds. obsługi klienta z zakresu kredytów hipotecznych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Obsługa bieżących połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie obsługi produktów hipotecznych oraz obsługa mailowych i kierowanych przez czat zapytań Klientów w zakresie produktów hipotecznych.
- Kontakt z posiadaczami kredytów hipotecznych w ważnych momentach obsługi harmonogramu spłat.
- Przygotowywanie odpowiedzi na indywidualne wnioski Klientów dotyczące warunków współpracy z bankiem.
- Pomoc telefoniczna dla pracowników placówek w zakresie obsługi produktów hipotecznych.
- Obsługa brokerów finansowych.
Wymagania:
- Wiedza z zakresu produktów hipotecznych – znajomość produktu oraz pojęć związanych z procesem.
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, zarówno werbalnie jak i w formie pisemnej
- Wysoka świadomość biznesowa i zorientowanie na Klienta.
- Chęć samodzielnego zdobywania wiedzy, dociekliwość.
- Dyspozycyjność: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00 oraz w soboty w godzinach 9.00-17.00.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym zespole, który cały czas się rozwija.
- Perspektywy rozwoju i awansu w ramach międzynarodowej instytucji finansowej.
- Profesjonalne szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę z zakresu kredytów hipotecznych.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.