Zakres zadań: Obsługa procesu utrzymania Klientów T-Mobile Polska S.A. Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A. Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę...
Zakres zadań: Zapewnienie Technicznego Wsparcia sprzedaży produktów biznesowych (m.in. dostęp do Internetu, IP VPN, IP Voice, prywatny APN, IaaS, SaaS) Analiza technicznych wymagań Klienta; Wsparcie negocjacji aspektów technicznych rozwiązań biznesowych; Koordynacja procesów weryfikacji,...
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Obsługa korespondencji dotyczącej przenoszenia usług; Telefoniczne doradztwo w zakresie przenoszenia usług;
Obowiązki Wsparcie dla organizacji i kontrolowania procesów systemów usług komunikacyjnych i OSS; Współodpowiedzialność za poprawne działanie, nadzór i systemów usług komunikacyjnych i OSS powierzonych w utrzymanie sekcji; Wsparcie procesów utrzymania, planowania, rozwoju systemów...
Obowiązki: Organizacja pracy i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sekretariatu Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa, w tym zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań biznesowych, odpowiedzialność za prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Organizowanie spotkań w Departamencie...
Zakres zadań: Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji w ramach departamentu i jednostek współpracujących; Prowadzenie kalendarza Dyrektora Departamentu, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Organizacja podróży służbowych pracowników departamentu;...
Zakres obowiązków: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Profesjonalna obsługa klientów T-Mobile Polska S.A. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile.
Zakres obowiązków: Koordynowanie działań administracyjnych sklepu. Realizacja planów sprzedażowych. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe placówki. Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
Zakres zadań: Monitoring wyników segmentu Prepaid w celu wsparcia procesów decyzyjnych, Przygotowywanie założeń do business case’ów ofert oraz weryfikacja ich wyników; Przygotowywanie planów ilościowo-jakościowych i monitoring wykonania; Analiza struktury bazy klienckiej pod kątem...
Zadania i obowiązki: Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci T-Mobile, Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług, Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci T-Mobile, Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów.
Obowiązki: Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile;
Zakres zadań: Obsługa procesu utrzymania Klientów T-Mobile Polska S.A. Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A. Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile; Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę...
Zakres zadań: Dbałość o proces realizacji sprzedaży i utrzymania Klientów w podległym zespole; Realizacja celów Działu Telemarketingu - Rynek Biznesowy w podległych sobie obszarach w zakresie dbania o efektywność i jakość pracy w danym zespole; Planowanie, ocenianie, kontrolowanie i...