T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Dbałość o proces realizacji sprzedaży i utrzymania Klientów w podległym zespole
- Realizacja celów Działu Telemarketingu - Rynek Biznesowy w podległych sobie obszarach w zakresie dbania o efektywność i jakość pracy w danym zespole
- Planowanie, ocenianie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy podległych Pracowników
- Motywowanie pracowników, ukierunkowane na wyniki i realizację powierzonych zadań
- Ścisła współpraca z Kierownikiem Działu
- Współpraca z innymi jednostkami w Firmie w celu zapewnienia realizacji założonych efektów biznesowych
Wymagania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i w sprzedaży
- Biegła znajomość zagadnień z obszaru obsługi klienta
- Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników
- Zdolność motywowania innych
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem mile widziane
- Wyższe wykształcenie mile widziane
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.