Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik Zespołu ds. Telemarketingu - Rynek Biznesowy

Kierownik Zespołu ds. Telemarketingu - Rynek Biznesowy

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3899 dni temu

T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.

 


Kierownik Zespołu ds. Telemarketingu - Rynek Biznesowy

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: AGC/KZ/RB

Zakres zadań:

  • Dbałość o proces realizacji sprzedaży i utrzymania Klientów w podległym zespole
  • Realizacja celów Działu Telemarketingu - Rynek Biznesowy w podległych sobie obszarach w zakresie dbania o efektywność i jakość pracy w danym zespole
  • Planowanie, ocenianie, kontrolowanie  i nadzorowanie pracy podległych Pracowników
  • Motywowanie pracowników, ukierunkowane na wyniki i realizację powierzonych zadań
  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Działu  
  • Współpraca z innymi jednostkami w Firmie w celu zapewnienia realizacji założonych efektów biznesowych

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i w sprzedaży
  • Biegła znajomość zagadnień z obszaru obsługi klienta
  • Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Postawa zorientowana na osiąganie wyników
  • Zdolność motywowania innych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem mile widziane
  • Wyższe wykształcenie mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”.

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...