T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Monitoring wyników segmentu Prepaid w celu wsparcia procesów decyzyjnych,
- Przygotowywanie założeń do business case’ów ofert oraz weryfikacja ich wyników
- Przygotowywanie planów ilościowo-jakościowych i monitoring wykonania
- Analiza struktury bazy klienckiej pod kątem ilościowym i wartościowym, w tym analiza zachowań klienckich, analiza zmian zyskowności, analiza churnu.
- Monitoring wyników kampanii direct marketingowych.
- Analizy opłacalności portfolia produktowego oraz badanie rentowności projektów i nowych inicjatyw w ramach segmentu Prepaid,
- Tworzenie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz / planów biznesowych,
- Ścisła współpraca przy współtworzeniu strategii marketingowej wraz z opracowaniem planów marketingowych na dany rok.
- Przygotowywanie prezentacji konceptów ofert promocyjnych dla kierowników i dyrektorów wyższego szczebla
Wymagania:
- Zdolności analityczne i umiejętność strategicznego myślenia
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość specyfiki kanałów sprzedaży, ofert akwizycyjnych i utrzymaniowych
- Pro-aktywna postawa w zakresie poszukiwania usprawnień zwiększających efektywność inicjatyw biznesowych
- Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excela
- Zorientowanie na osiąganie celów
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Wyższe wykształcenie
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.