T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Obsługa procesu utrzymania Klientów T-Mobile Polska S.A.
- Aktywna telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.
- Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile
- Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług i produktów
- Kontakt mailowy z Klientami T-Mobile
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie min. średnie
- Umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
- Bardzo dobra dykcja i miły tembr głosu
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dyspozycyjność do pracy w godz. 8.30 -20.00 (pon-sob)
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjny system wynagradzania,
- Profesjonalne szkolenia,
- Pracę w młodym, ambitnym zespole.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.