T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna windykacja należności
- Bieżąca aktualizacja baz danych
- Obsługa korespondencji windykacyjnej
- Obsługa pozostałych procesów Departamentu
- Analiza (weryfikacja) dokumentów wykorzystywanych w procesach
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie i/lub status studenta
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów bądź windykacji należności.
- Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego, ortografii
- Umiejętności negocjacyjne dot. windykowania należności,
- Umiejętność nawiązania kontaktów oraz komunikatywność,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Odporność na stres,
- Wysoka kultura osobista,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów telekomunikacyjnych.
Oferujemy:
- Współpracę na podstawie umowy zlecenie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.