Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Maintaining strong relations with existing clients and actively acquiring new customers; Reviewing clients' balances and controlling and confirming incoming and outgoing transactions; Participating in KYC procedures; Collaborating with other departments to provide them with relevant information;...
Management of the production, maintenance and quality control. Ensuring zero critical defect production. Establish adequate quality assurance; Establish maintenance schemes and maintenance procedures, Improve efficiencies such as machine productivity; Installation of new production lines and...
Prowadzenie projektów Category Managementu; Śisła współpraca z działem Marketingu, Trade Marketingu i Sprzedaży; Przygotowanie warsztatów dla dział u komercyjnego; Koordynacja działań w projektach różnicowania portfolio produktów; Prezentacja kategorii produktów dla działu...
responsible for generating monthly forecast reports, assemble and analyze all data pertinent to creating the sales forecast (historical sales, market trends, seasonality, promotions and inventory levels), report and make recommended adjustments to forecast based on changes in demand and market...
Increase company growth and manage the relationship between Client and a portfolio of existing accounts; Develop and execute a mutually agreed and strategic customer plan to increase potential business; Increase customer satisfaction and customer value added benefits; Introduce new initiatives in...
Weryfikowanie i uzgadnianie z Klientem Wewnętrznym wniosków zakupowych oraz specyfikacji technicznych dla podległych kategorii. Koordynowanie zakupów dla zadań realizowanych w ramach zespołów projektowych; Pozyskiwanie nowych dostawców oraz optymalizacja portfela dostawców materiałów i...
Accurate and timely accounting based on both Polish and US GAAP standards; Assure correct reporting to governmental institutions - VAT, income tax, statistics; Cooperate with auditors, tax advisers and bank; Prepare of Annual report and Income tax return; Ad hoc reporting a analyses; Prepare annual...
Planowanie i realizacja kluczowych projektów organizacji zgodnie z przyjętą metodyką; Tworzenie i kierowanie zespołami projektowymi oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w realizacje; Optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów oraz kreowanie procesów biznesowych; Definiowanie...
Zarządzanie relacjami z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów (managerowie działów HR, dyrektorzy departamentów biznesowych, członkowie zarządów oraz prezesi i partnerzy spółek sektora finansowego) Realizacja powierzonych i pozyskanych samodzielnie projektów;...
In position of Business Unit Manager you will demonstrate leadership and managerial skills through being effective in developing and executing sales and marketing activities to exceed unit's market share and maximize revenue objectives, by: Defining and implementing the business plan with overall...
Organize and coordinate the work of the warehouse, meeting production requirements and keeping proper stock levels; Coordinate actions of implementing new solutions improving warehouse activities; Coordinate distribution; liaise transport and warehouse processes with planning and production to...
Develop and implement a robust logistics strategy, to deliver excellent distribution/customer service levels and ensure that the stock and transport policies are achieved at a minimal cost; Recommend organizational changes by analyzing and optimizing flows, as well as, by overseeing industrial...
Kompleksowe zarządzanie wybraną kategorią produktów; Monitoring i analiza porównawcza konkurencji w zakresie produktowo - cenowym; Analiza wyników marek oraz rekomendacja odpowiednich działań marketingowych; Przygotowanie kampanii reklamowych i promocyjnych (ATL/BTL) Ścisła współpraca z...
Management of Financial and Administrative Department; Ensuring financial liquidity and control of cash flow; Planning and control of capital expenditure (Capex) Cost control; Development and control of observance of internal procedures; Establishing and release of provisions; Corporate reporting...
En étroite collaboration avec la Direction Générale, le Directeur Administratif et Financier est en charge des missions suivantes: Animer, former et encadrer une équipe de 9 collaborateurs (comptable et chef comptable, controlling, IT et administration) Assurer le reporting mensuel au siege en...