Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Nadzorowanie i koordynowanie procesu budowy projektów deweloperskich; Bezpośredni kontakt z projektantami, wykonawcami i organami administracji; Monitorowanie procesów administracyjnych prac rozwoju inwestycji; Tworzenie harmonogramów i budżetów inwestycyjnych;
Managing all aspects of Polish operations in order to maintain and develop company values and leading market position; Defining company development direction by setting and implementing organization's short and long term objectives and strategies; Ensuring market intelligence and customer knowledge...
Financial controlling: Work effectively leading a team/department; Supervision of accounting team producing group monthly management accounts; Involvement in all aspects of management of growing professional organization; Business development: Cooperate with Senior Partner and Financial Director to...
Direct a finance organization in the areas of financial and management accounting, internal controls (including SOX), planning and reporting; Guarantee the implementation of the financial control framework in line with Group standards, including forecasting and budget processes, balance sheet...
Zarządzaniu kilkuosobowym zespołem księgowych; Nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; Usprawnianie istniejących procesów księgowych oraz zarządzanie organizacją pracy; Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie...
Opracowanie projektów optymalizacji oraz poprawy wydajności zgodnie z metodyką Lean Six Sigma w zakresie procesów "back-office'owych" Pełna odpowiedzialność za projekty przy zachowaniu ciągłości biznesu - Zapewnienie szerokiej ekspertyzy do wsparcia rozwoju proponowanych zasad i wartości;...
Utrzymanie relacji i opieka nad portfelem nieruchomości kluczowych klientów; Udział w procesie negocjacji transakcji kupna i sprzedaży nieruchomości; Wynajem powierzchni biurowych oraz renegocjacje umów najmu; Współpraca z zarządcami budynków w celu utrzymania standardów; Bieżąca...
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami; Negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami; Raportowanie wyników sprzedażowych oraz koordynacja akcji promocyjnych; Analiza bieżących trendów rynkowych celem optymalizacji sprzedaży; Aktywna współpraca z...
Tworzenie i aktualizacja zaawansowanych modeli ekonomiczno-finansowych; Prawidłowe przygotowanie założeń ekonomicznych projektów; Przygotowywanie i aktualizacja budżetu spółki; Monitorowanie, analizowanie i raportowanie o realizacji budżetu spółki; Wykonywanie analiz i zestawień ad-hoc...
Increase company growth and manage the relationship between Client and a portfolio of existing accounts; Develop and execute a mutually agreed and strategic customer plan to increase potential business; Increase customer satisfaction and customer value added benefits; Introduce new initiatives in...
Określenie i budowanie strategii marketingowej w dotarciu do klientów i partnerów; Realizacja strategii marketingowej w zgodzie z kierunkiem rozwoju firmy; Przygotowywanie i organizacja aktywności marketingowych; Kreowanie narzędzi wspierających działania sprzedażowe; Bliska współpraca z...
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu sprzedawców; Budowanie i egzekwowanie strategii sprzedaży na rynek krajowy; Zarządzanie i rozwijanie istniejącej sieci partnerów handlowych; Bliska współpraca z firmami wykonawczymi; Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesowych; Bieżąca...
Opracowanie i wdrożenie strategii działania na wybranych rynkach zagranicznych; Realizowanie planów sprzedaży w oparciu o wypracowane kontakty biznesowe; Rozwijanie i koordynowanie współpracy z partnerami na wybranych rynkach; Prowadzenie negocjacji handlowych międzynarodowych kontraktów;...
Koordynowanie procesu wyboru dostawców surowców, maszyn, urządzeń i usług ( zapytania ofertowe, przetargi, negocjacje) i nadzorowanie poprawności dokumentów zakupowych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych. Nadzorowanie procesu tworzenia bazy dostawców oraz przeprowadzania...
Initiating and developing relationships within the private banking environment in order to acquire new clients; Developing and maintaining a network of intermediaries related to the targeted markets; Detecting client needs and preferences and offering appropriate products and services; Ensuring that...