Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Prowadzenie i monitorowanie realizacji kontraktów oraz budżetu; Zarządzanie, koordynowanie oraz wsparcie zespołów serwisu i obsługi technicznej; Współpraca z działem sprzedaży przy tworzeniu ofert handlowych; Doradztwo, planowanie i kosztorysowanie usług obsługi budynków; Optymalizacja...
Prowadzenie projektów Category Management, Trade Marketing oraz Merchandising; Współtworzenie strategii dla produktów we współpracy z działem Marketingu i Sprzedaży; Przygotowanie warsztatów oraz szkoleń dla działu komercyjnego; Kierowanie zespołem specjalistów wsparcia sprzedaży;...
Evaluate the current structure of the finance division and develop a strategic plan for driving continuing improvement; Provide insightful business and financial analysis to senior management in EMEA and corporate management; Lead continuing improvement of the forecasting process through education...
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie relacji handlowych z istniejącymi i nowymi partnerami firmy; Analiza rynku i doradztwo w kreowaniu polityki handlowej; Prowadzenie złożonych procesów sprzedażowych; Efektywna współpraca z innymi działami firmy; Realizacja budżetu sprzedaży;
Aktywne pozyskiwanie i udział w negocjacjach z potencjalnymi dystrybutorami funduszy Towarzystwa; Identyfikowanie bieżących potrzeb rynku; Monitorowanie i analiza aktualnej sytuacji i potencjału rynku; Opracowanie strategii sprzedaży; Analiza bieżących danych biznesowych; Bliska współpraca...
Build high quality relationships internally, across all levels of stakeholders, with the aim of increasing the effectiveness and positive contribution purchasing brings to an organization. Effective understanding and realization of purchasing needs of Marketing and Customer Service divisions....
Zarządzanie działem księgowym firmy, prowadzenie pełnej księgowości, obliczanie podatków (CIT,VAT, itp.), rozwiązywanie problemów podatkowych, księgowych i systemowych, kontrola rozliczeń z podmiotami zewnętrznymi, Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółki oraz obiegiem...
Developing relationships with corporate clients within the Cash Management area; Identifying relevant customer solutions and concepts and selling these to existing or prospect clients; Acting as a business partner for the relevant senior management representatives and decision-makers; Liaising with...
Bliska współpraca z dyrektorem zakładu w zakresie kontroli kosztów i zwiększania efektywności; Analiza danych operacyjnych oraz proponowanie inicjatyw w obszarze działalności operacyjnej i produkcyjnej; Przygotowywanie budżetu oraz prognoz finansowych; Kontrola kosztów względem budżetu,...
Odpowiedzialność za proces planowania oraz budżetowania; Monitorowanie wykonania planu, analiza odchyleń budżetowych i wskaźników finansowych; Przygotowywanie raportów finansowych i zarządczych na potrzeby lokalnego Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Centrali spółki za granicą; Udział w...
Manage the production activities, establishing objectives, plans and production budgets. Able to implement process improvement and promote discipline in being used. Prepare and plan for manufacturing programs. Optimize human resources, budgetary and material production area, obtaining the highest...
Permanent contact with clients and suppliers. Development of appropriate transportation model; Preparation of transport documentation; Management and monitoring of distribution activities; Orders tracking and incident management; Management of Warehouse activities; Risk evaluation and data analysis;...
Monitorowanie trendów i otoczenia firmy; Inicjowanie i wspieranie kierownictwa w poszukiwaniu oraz optymalnym wykorzystywaniu potencjałów strategicznych; Strukturyzację i weryfikację procesów strategicznych; Zabezpieczenie i monitorowanie implementacji strategii, opracowywanie mapy celów...
Kontrola i nadzór nad całością bieżącej polityki finansowej (kontroling, księgowość) Planowanie, realizacja i kontrola budżetu, sterowanie płynnością finansową firmy; Proponowanie rozwiązań finansowych oraz metod optymalizacji prognozowanych wskaźników finansowych; Ocena ryzyka...
Mapowanie procesów biznesowych oraz ich analiza i przygotowywanie propozycji ich optymalizacji; Kreowanie wizji dotyczącej rozwoju systemu Leo Leasing; Ścisła współpraca z Zarządem spółki w celu zdefiniowania priorytetów dla rozwoju systemu; Zarządzanie jakością w nadzorowanym systemie;...