CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Do you want to relocate to Prague? - Business Client Support Consultant with French Duties and responsibilities: Resolves clients' questions or problems over the telephone or Internet focusing on product functionality; Collaborating in the international environment on a daily basis; Analyse...
Currently for our Client, well-known Company with a good position on the international market, we are looking for Candidates for a position of Professional Services Support with Dutch! Duties and responsibilities: Managing all requests logged into the queue; Troubleshooting, configuration, database...
Opis stanowiska: Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych; Bezpośrednia współpraca z działem zakupów i sprzedaży w Europie; Zarządzanie systemami gromadzącymi dane oraz przygotowywanie zestawień na potrzeby zespołu zakupowego i sprzedażowego; Wsparcie organizacyjne dla...
Zadania: Wdrażanie systemów zarządzania jakością oraz BHP w procesach technologiczno-produkcyjnych i wytwarzanych produktach; Monitorowanie i weryfikacja wdrożonych systemów; Pobieranie próbek oraz oraz ocena jakości surowców, półwyrobów i wyrobów gotowych; Opracowywanie niezbędnej...
Zadania: Prowadzenie projektów na każdym etapie ich realizacji (rozpoczęcie, rozwój, wdrożenie), obejmujące m.in. strategiczne planowanie, zarządzanie budżetem oraz raportowanie wyników; Poszukiwanie rozwiązań, by zbudować jak najlepszy balans między kosztami a jakością przy...
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów z obszaru customer service; Zarządzanie procesami sprzedażowymi i ciągłe ich doskonalenie; Stała współpraca z działem handlowym; Aktywne uczestnictwo w projekcie wdrożenia systemu CRM;
Pflichten: Unterstüzung der Organisation bei Realisierung der Projekte aus dem Gebiet von Buchführung, Administration und Kundendienst; Steuerung und Überprüfung von erhaltene Informationen; Zusammenarbeit mit andere Abteilungen der Firma; Bildung von Aufstellungen und Berichten.
Opis stanowiska: Administrowanie dokumentami związanymi z finansami; Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów; Przetwarzanie i wprowadzanie danych do systemów informatycznych; Kontakt mailowy z klientami niemieckojęzycznym.
Opis stanowiska: Buchung von Rechnungen; Unterstützung bei Debitoren und Mieten; Erstellung und Überprüfung von Finanzberichten; Erstellung von adhoc Berichten; Kommunikation mit Kunden, Steuerberatern, Banken, Wirtschaftsprüfern, Anwälten und anderen Parteien; Ausführung von Zahlungen und...
Job description: Answering the requests and questions from employees; Supporting clients in HR related matters; Database administration; Preparation of reports concerning personnel administration; Verifying and entering data and HR-related documents.
księgowanie faktur zakupowych; zlecanie przelewów za faktury; kontakcie z dostawcami w języku niemiecki; udzielanie odpowiedzi na pytania dostawców dot. płatności; weryfikowanie poprawności danych.
Opis stanowiska: udział w projektach realizowanych przez międzynarodowe zespoły; kontakt z klientami w językach obcych; udzielanie odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów; zarządzanie dokumentacją; weryfikacja danych i wprowadzanie ich do systemu.
Jeśli znasz język niemiecki i chcesz dynamicznie rozpocząć swoją karierę w międzynarodowej organizacji – ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie! Do Twoich obowiązków należeć będzie: Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego klientom biznesowym. Zarządzanie kontami...
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Samodzielne przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem firmy (głównie obszar IT). Wyszukiwanie kandydatów metodą Executive & Direct Search. Aktywność związana z Employer Brandingiem. Przetwarzanie dokumentacji...
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Analiza źródeł danych i ich mapowanie; Projektowanie i implantacja wzorników i struktur; Wdrażanie logiki przetwarzania danych (Cadis-/ Markit EDM) Implementacja GUI; Testowanie akceptacyjne dostaw zintegrowanych danych