CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Opis stanowiska: kontrola informacji administracyjnych w systemie komputerowym (dział HR lub dział finansowy) kontrola poprawności danych; raportowanie błędów zgodnie z przyjętymi procedurami zapewnienie prawidłowości przebiegu procesów w ramach działu; kontakt telefoniczny/mailowy z...
Poszukujemy zarówno specjalistów jak i osób bez doświadczenia lub chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych. Obecnie poszukujemy pracownika do działu księgowości/finansów, HR lub obsugi...
Przygotowywanie dokumentów związanych z zasobami ludzkimi, zgodnie z prośbą współpracowników i obowiązującymi umowami; Administrowanie procesami HR, programami i bazami danych; Tworzenie analiz pracowniczych i raportów; Współpraca z klientem wewnętrznym w celu uzgadniania wszystkich...
The Candidate will be responsible for: Processing financial data; Preparing reports and analysis; Createing and monitoring a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets; Respond to AP queries (vendor queries) by the means of workflow solutions and ERP system;...
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych w dziale zakupów; Dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań; Współpraca z międzynarodowym klientem wewnętrznym; Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy; Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów...
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych w dziale finansów i księgowości międzynarodowej; Dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań; Współpraca z międzynarodowym klientem wewnętrznym; Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy; Udzielanie...
Resolves inners clients' questions or problems over the telephone or Internet connected with purchasing or financial department; Collaborating in the international environment on a daily basis; Analyse client’s questions and concerns, escalating problems to appropriate teams and handling problems...
Resolves inners clients' questions or problems over the telephone or Internet connected with purchasing or financial department; Collaborating in the international environment on a daily basis; Analyse client’s questions and concerns, escalating problems to appropriate teams and handling problems...
Requirements: Experience in an HR environment (min 1 year), Knowledge of global HR organizational landscape and HR operational processes, knowledge of SAP HR (at least 1 year working experience), Experience in project leading will be an asset, Very good English.
Scope of duties: updating existing and assisting in building new country templates in tax platform in accordance with written requirements; testing tax templates, to ensure they meet written specifications; supporting the team, making necessary research (preparing tax authority documents, tax...
Administer client collaboration systems; Ensure that the assigned infrastructure at the client site is configured, installed, tested and operational; Investigate first line support calls assigned and identify the root cause of incidents and problems; Ensure the efficient and comprehensive resolution...
Administer client collaboration systems; Ensure that the assigned infrastructure at the client site is configured, installed, tested and operational; Investigate first line support calls assigned and identify the root cause of incidents and problems; Ensure the efficient and comprehensive resolution...
Do Twoich zadań należeć będzie: Tworzenie i produkcja materiałów graficznych według standardów firmy; Współpraca z zespołem i odpowiadanie na biężace potrzeby klienta wewnętrznego;
Acting in the role of project manager for specific projects related to finance and accounting, helping with IT systems implementation, helping with development and implementation of organizational changes; ensuring that projects are performed and completed within agreed time-frame; providing the...
zapewnienie prawidłowości przebiegu procesów finansowych w ramach działu; stały kontakt z klientami/odbiorcami w języku obcym i zapewnienie najwyżej jakości realizowanych usług; bieżące wsparcie współpracowników w związku z aktualnie realizowanymi projektami; weryfikowanie...