CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Main diuties: Providing 1st line support for users of software products. Contacting customers, partners and consultants. Checking causes of issues, and if needed, aiding fixing them. Investigating and diagnosing product faults. Supporting project team members in other countries.
Opis stanowiska: wsparcie klienta poprzez przygotowywanie, wysyłanie i monitorowanie ofert; kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (udzielanie informacji handlowych, uzgadnianie wszelkich niejasności, weryfikacja poprawności danych, obsługa skarg i zwrotów) w j. czeskim albo słowackim;...
For our Client located in Poznań, we are currently looking for Candidates for the position of: Frontend Developer. You will be responsible for: develop new intuitive user interfaces, build reusable code and libraries for future use, ensure the technical feasibility of UI/UX designs, optimize...
Wsparcie administracyjne pracowników i klientów VIP firmy; Zarządzanie kalendarzem spotkań na co dzień; Odpowiedzialność za terminowe i dokładne realizowanie określonych zadań i działań związanych z zarządzaniem projektami; Kompleksowa organizacja i monitorowanie spotkań wewnętrznych...
Zadania: Zarządzanie dokumentacją pracowników. Kontakt z Klientami biznesowymi poprzez telefon oraz mail. Zarządzanie kalendarzem wydarzeń oraz pomoc w organizacji imprez firmowych. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników. Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach HR.
Najważniejsze obowiązki: Realizacja procesów księgowych w jednym z obszarów: AP (PtP), AR (OtC), GL (RtR), rownież Procurement. Wykonywanie operacji księgowych; Praca na wewnętrznych systemach organizacji; Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz; Aktywna współpraca z innymi...
Najważniejsze obowiązki: Utrzymywanie relacji biznesowych z zagranicznymi partnerami i koordynatorami projektów. Pomoc w aktualizowaniu prezentacji i propozycji dla klienta. Wsparcie w zakresie tworzenia ofert dla klientów biznesowych. Rozwijanie działalności międzynarodowej organizacji....
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Poznaniu, poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim. Zakres obowiązków: Odpowiadanie na mailowe i telefoniczne zapytania pracowników w języku niemieckim, Udzielanie informacji we wszystkich kwestiach...
You will be responsible for: Designing and programming applications, reports and database objects that provide users with IT support, Defining requirements, planning, programming, testing and implementation of new IT projects, Supervising the correctness and performance of the application,...
Scope of duties: Provide remote technical support to clients, Identify root cause of incidents, Ensure resolution of incidents and service requests, Review the recurring or high impact incidents and manage them through problem management process, Participate in performance reviews, identify causes...
Pflichten: Unterstüzung der Organisation bei Realisierung der Projekte aus dem Gebiet von Buchführung, Administration und Kundendienst; Steuerung und Überprüfung von erhaltene Informationen; Zusammenarbeit mit andere Abteilungen der Firma; Bildung von Aufstellungen und Berichten.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót, koordynację i podział robót na powierzonym odcinku, bieżące monitorowanie założonego budżetu, nadzór nad podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu robót.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywny udział w procesie produkcji, przygotowywanie przedmiarów robót, prowadzenie uzgodnień projektowych, przekazywanie uzgodnień technicznych podwykonawcom i wykonawcom, przygotowywanie zapytań ofertowych oraz danych do umów z podwykonawcami.
Na stanowisko poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak i bez. Dla osób bez doświadczenia pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia. Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta poprzez odpowiadanie na zapytania klientów,...
Obszary pracy: HR - Kadry i płace - Kontakt z pracownikami Klienta w celu wyjaśnienia niezgodności i uzupełnienia informacji, weryfikacja informacji w systemie oraz przygotowywanie raportów w programie Excel. Zarządzanie adminstrają płacową, czasem pracy, dokumentacją. Wsparcie działu w...