CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Opis stanowiska:
- wsparcie klienta poprzez przygotowywanie, wysyłanie i monitorowanie ofert;
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (udzielanie informacji handlowych, uzgadnianie wszelkich niejasności, weryfikacja poprawności danych, obsługa skarg i zwrotów) w j. czeskim albo słowackim
- wprowadzanie zamówień do systemu;
- monitorowanie terminów dostaw; zarządzanie zapasami;
- kontrola i aktualizacja zamówień;
- fakturowanie;
- analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z procesem sprzedaży.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka czeskiego albo słowackiego;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- zdolności komunikacyjne;
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, dofinansowanie do nauki języków obcych);
- międzynarodowe środowisko pracy;
- możliwości rozwoju zawodowego.