CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Realizacja procesów księgowych w jednym z obszarów: AP (PtP), AR (OtC), GL (RtR), rownież Procurement. Wykonywanie operacji księgowych; Praca na wewnętrznych systemach organizacji; Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz; Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy;
Wsparcie pierwszej / drugiej linii wsparcia technicznego; Odpowiadanie na pytania dotyczące błędów systemu lub instrukcji użytkowania; Utrzymywanie wysokiego poziomu pracy zespołowej i komunikacji; Reset hasła, tworzenie konta użytkownika;
Opis stanowiska: Zapewnienie pierwszej liniii wsparcia technicznego globalnym klientom; Sprawdzanie, czy problemy są spowodowane przez konfigurację lub błąd oprogramowania; Replikowanie, badanie i diagnozowanie błędów produktu; Współpraca ze wsparciem i członkami zespołu projektowego w...
OBOWIĄZKI Organizowanie spotkań i podróży służbowych; Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług; Przyjmowanie gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Rozliczanie faktur; Zarządzanie kilkuosobowym,...
Organizowanie spotkań i podróży służbowych; Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług; Przyjmowanie gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Rozliczanie faktur.
Opis stanowiska: Praca nad produktami finansowymi jako analityk biznesowy; Wsparcie klientów biznesowych w zakresie produktów firmy (branża finansowa) – dot. definicji, analizy wymagań, ewentualnych problemów i ich rozwiązań; Określenie wymagań dotyczących produktów w celu opracowania...
Managing and co-ordinating key transition projects and processes across SSC (mostly finance/accounting area); Preparing transition projects by analyzing processes, defining gaps; Supporting organization to be migrated in preparation and organization of the transition process; Acting as the point of...
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych; Wpisywanie i procesowanie zamówień w systemie SAP; Monitorowanie codziennych zamówień przychodzących, analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami; Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy; Stały kontakt w języku...
review and process inner client's (employees) payrolls records (current employees, new hires, terminations, leaves of absence, wage changes, transfers etc.); ensuring accurate processing of company’s payroll; recruiting competent new co-workers that will fit to the team with the required PA/PY...
Kontakt z kandydatami i z klientami firmy w j. obcym; Umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne; Kontrola dokumentacji HR-u; Przygotowanie dokumentów związanych z awansami i cyklem rekrutacyjnym; Kontrola wypełniania polityki HR-owej zgodnie z procedurami; Aktualnianie bazy danych; Wsparcie...
Praca na tym stanowisku daje możliwość rozpoczęcia kariery w IT i zdobycia umiejętności i cennego doświadczenia w obszarze analiz biznesowych, doradztwie IT i obsłudze baz danych. Główne obowiązki będą obejmowały: Identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klienta;...
Scope of duties: updating existing and assisting in building new country templates in tax platform in accordance with written requirements; testing tax templates, to ensure they meet written specifications; supporting the team, making necessary research (preparing tax authority documents, tax...
Poszukujemy osób znających języki obce, o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym- zarówno bez jak i z doświadczeniem, na stanowiska związane z pracą w oszarach HR, obsługa klienta, finansowych i innych. Zakresy obowiązków: Wspieranie administracji wewnętrznej w działach HR i dziale...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za: Wspieranie administracji wewnętrznej w działach HR i dziale płatności; Bieżąca współpraca z zagranicznymi klientami firmy; Przetwarzanie i analiza dokumentów firmowych, m.in. faktur, danych kadrowo-placowych; Stała...
Poszukujemy zarówno specjalistów jak i osób bez doświadczenia lub chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych. Obecnie poszukujemy pracownika do działu księgowości/finansów, HR lub obsugi...