![](/img/firma/templates/587998/8521/top.jpg)
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Wspieranie administracji wewnętrznej w działach HR i dziale płatności
- Bieżąca współpraca z zagranicznymi klientami firmy
- Przetwarzanie i analiza dokumentów firmowych, m.in. faktur, danych kadrowo-placowych
- Stała współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w języku obcym
Od kandydata oczekujemy:
- Bardzo dobrej/dobrej znajomość języka niemieckiego lub francuskiego ( B2/ C1)
- Dobrej/ komunikatywnej znajomości j. angielskiego (B1/B2)
- Chęci nauki - nie wymagamy doświadczenia zawodowego!
- Dyspozycyjności do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin
- Znajomości pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Ze swojej strony oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie o doskonałej renomie, w oparciu o umowę o prace
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Pracę w bardzo dogodnej lokalizacji z, w centrum miasta
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i inne
- Bilety do kina, do teatru, zniżki na lunch
- Nowoczesne miejsce pracy z wieloma udogodnieniami