CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Profesjonalną obsługę klienta poprzez kontakt telefoniczny i mailowy; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta zagranicznego; Sporządzanie prezentacji i raportów; Diagnozowanie i analizowanie najczęstszych problemów i usprawnianie ich...
Pflichten: Unterstüzung der Organisation bei Realisierung der Projekte aus dem Gebiet von Buchführung, Administration und Kundendienst; Steuerung und Überprüfung von erhaltene Informationen; Zusammenarbeit mit andere Abteilungen der Firma; Bildung von Aufstellungen und Berichten.
Zapewnienie zdalnie pierwszej linia wsparcia; Analizowanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowanie; Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez użytkowników; Kontaktowanie się z użytkownikami przez telefon, e-maila lub chat;
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Aktywne zaangażowanie w tworzenie polityki BPH w firmie; Odpowiedzialność za sporządzanie i prowadzenie wymaganej przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi dokumentacji; Prowadzenie szkoleń wstępnych oraz szkoleń doraźnych; Kontrola...
Tworzenie prezentacji w PowerPoincie na zlecenie klienta; Współpraca ze specjalistami w dziale graficznym; Kontakty z klientami w celu doprecyzowania zlecenia klienta;
Tworzenie prezentacji w programie Power Point; Odpowiadanie na skierowane zapytania; Współpraca z działem graficznym; Kreowanie treści wizualnych; Przygotowywanie raportów i sprawozdań;
Poszukujemy specjalistów oraz osób bez doświadczenia lub chcących zmienić branżę zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas tego procesu jest znajomość języków obcych.
Zadania: Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie; Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi; Weryfikacja poprawności wystawionych faktur; Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby organizacji;
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, który jest językiem globalnym naszej firmy, Znajomość drugiego języka europejskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem, Kompetencje analityczne, komunikacyjne oraz umiejętność rozwiązywania problemów, Gotowość pracy w sposób...
Translating the conceptual drafts into well-devised charts and exhibits, Creating clear and accurate visual presentations, Remaking existing materials according to the consultants’ needs and guidelines, Creating, editing and improving presentation documents.
Kontakt z pracownikami i z działem HR; Obowiązki związane z wynagrodzeniami pracowników, zatrudnieniem, rozwiązywaniem umowy, kwestii urlopowych, świadczeń; Zarządzanie pocztą, odbieranie maili, przekazywanie dalej, wyjaśnianie zainstniałych problemów; Dbanie nad prawidłowym obiegiem...
Odpowiedzialność za realizację zadań w ramach danego obszaru księgowości (należności/ księga główna/ środki trwałe/ zobowiązania) Udział w zamknięciach miesiąca, comiesięczne sporządzanie bilansu i rachunku wyników oraz raportowanie; Dbanie o dokładność, skuteczność i...
Zadania: Tworzenie i promocja treści forum; Moderowanie dyskusji; Budowanie zaangażowania społeczności; Tworzenie i optymalizacja treści na stronie internetowej; Analiza trendów i postów na forum społecznościowym – przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych kontaktów i...
Opis stanowiska: Przeprowadzanie audytów technicznych; Kreowanie strategii dla sklepów internetowych; Praca przy użyciu AdWords; Monitorowanie efektów; Przygotowywanie raportów i sprawozdań;
Przyjmowanie połączeń przychodzących; Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z branżą IT; Kontakt zewnętrzny drogą mailową oraz telefoniczną, Komunikacja wewnętrzna z innymi działami.