Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów ukraińsko- i rosyjsko-języcznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki - pierwsza linia wsparcia technicznego.
Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting Hungarian speaking customers – telephone&mail technical support. First technical line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub informowanie o dostępności produktów, aktualnych...
This is an exceptional opportunity within the global workforce management department, who offers a professional working environment with focus on training and development opportunities. Other than working with a great team of smart and energetic people, imagine playing a role in changing the...
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...
Summary of primary job responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting English speaking customers – telephone&mail support (inbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
This is an exceptional opportunity within the global workforce management department, who offers a professional working environment with focus on training and development opportunities. Other than working with a great team of smart and energetic people, imagine playing a role in changing the...
Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki - pierwsza linia wsparcia.
Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
This is an exceptional opportunity within the global workforce management department, who offers a professional working environment with focus on training and development opportunities. Other than working with a great team of smart and energetic people, imagine playing a role in changing the...
Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting Romanian speaking customers – telephone&mail support (inbound and outbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za e-mailowe wsparcie polskojęzycznych Klientów jednej z największych witryn aukcyjnych online.
Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...