Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3188 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3197 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3211 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...
  • Customer Service Professional – English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3218 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting English speaking customers – telephone&mail support (inbound calls). First line for users of glucose meters one of the leading producer.
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3221 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Telephone and e-mail support to Italian and English speaking Customers/Clients. Administrative and logistic support within Contact Centre environment (coordination of orders and returns of printers/laptops/accessories).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3221 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie rumuńskojęzycznych Klientów dużej marki z branży RTV/AGD. Pierwsza linia wsparcia technicznego; koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3221 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3224 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Telephone and e-mail support to French and English speaking Customers/Clients Administrative and logistic support within Contact Centre environment (coordination of orders and returns of printers/laptops/accessories)
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. bułgarski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3224 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie bułgarsko- i polsko-języcznych Klientów dużej marki z branży IT. Pierwsza linia wsparcia technicznego, koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu komputerowego (laptopy i drukarki).
  • Quality Manager

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3246 dni
    Primary job responsibilities Responsible for the customer satisfaction metrics for the relevant Business Unit; Creates& executes action plans & improvement plans. Leads initiatives that provide value add to customers or clients; Drives the continuous exchange of knowledge between eBay & Sitel;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. niemieckim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3256 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. bułgarskim i j. polskim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3259 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie bułgarsko- i polsko-języcznych Klientów dużej marki z branży IT. Pierwsza linia wsparcia technicznego, koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu komputerowego (laptopy i drukarki).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. niemieckim oraz j. angielskim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3270 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3282 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional – Romanian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3286 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting Romanian speaking customers – telephone&mail support (inbound and outbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa