Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3163 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Telephone and e-mail customer support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. francuski i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów francusko- i anglojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. włoski i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów włosko- i anglojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. hiszpański i j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów hiszpańsko- i anglojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski + słowacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów z rynku czeskiego i słowackiego. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. bułgarski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów z rynku bułgarskiego. Telefoniczne i mailowe, wsparcie techniczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki lub użytkowników sprzętu RTV/AGD
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego), administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Telefoniczne i/lub mailowe, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line lub administracyjno-logistyczne wsparcie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3227 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3236 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3250 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...
  • Customer Service Professional – English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3257 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting English speaking customers – telephone&mail support (inbound calls). First line for users of glucose meters one of the leading producer.
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3260 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Telephone and e-mail support to Italian and English speaking Customers/Clients. Administrative and logistic support within Contact Centre environment (coordination of orders and returns of printers/laptops/accessories).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. rumuński

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3260 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie rumuńskojęzycznych Klientów dużej marki z branży RTV/AGD. Pierwsza linia wsparcia technicznego; koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3260 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

9

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa