Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3021 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Spanish and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. chorwacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3028 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów chorwacko- i polskojęzycznych lub chorwacko- i angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Customer Service Professional – Romanian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3040 dni
    Summary of primary job responsibilities Successful candidate will be responsible for supporting Romanian speaking customers – telephone&mail support (inbound and outbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
  • Staż w dziale HR

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3043 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu HR w zakresie archiwizowania, przygotowywania i przetwarzania dokumentów personalnych; Wprowadzanie danych do systemu kadrowego; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Wsparcie administracyjne działu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczne wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV lub telefoniczna sprzedaż (B2B) narzędzi elektrycznych znanego producenta do sklepów i marketów budowlanych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electronic goods.
  • Customer Service Professional – German speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to German speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail support to users of auctioning site or first line of technical support for RTV equipment users.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3053 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Spanish and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. chorwacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3071 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów chorwacko- i polskojęzycznych lub chorwacko- i angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3084 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu) lub telefoniczne i mailowe...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3084 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie polskojęzycznych klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie o dostępności produktów, aktualnych promocjach, warunkach gwarancyjnych. Odbieranie połączeń przychodzących, realizowanie procesu sprzedaży.
  • Staż w dziale Learning & Development

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3084 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu wewnętrznego w zakresie bieżących działań; Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu firmy; Współpraca z innymi pracownikami działu; Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – Czech or Slovak Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3084 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Telephone and e-mail customer support to Czech or Slovak speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First technical line for users of RTV goods or selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa