Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego.
  • Staż w dziale finansowym

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2878 dni
    Chcesz: dowiedzieć się jak funkcjonuje dział finansów w dużej, międzynarodowej firmie? zdobyć cenne doświadczenia zawodowe, poznając codzienne obowiązku tego działu? mieć stały kontakt z profesjonalistami w dziedzinie finansów?
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2900 dni
    Tylko u nas! Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do...
  • Staż w dziale administracji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2900 dni
    Chcesz: dowiedzieć się jak funkcjonuje dział administracji w dużej, międzynarodowej firmie? zdobyć cenne doświadczenia zawodowe, poznając codzienne obowiązku tego działu? mieć stały kontakt z ludźmi i reprezentować firmę w siedzibie firmy w Warszawie?
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2901 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Turkish speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electric equipment (TV’s).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electic equipment.
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First technical line for users of electronic goods.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. słowacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów słowackojęzycznych; techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD/urządzeń mobilnych znanej, globalnej marki, lub opiekę nad Klientami biznesowymi;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów czeskojęzycznych – diabetyków, użytkowników glukometrów znanej, globalnej marki.
  • Customer Service Professional – Italian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2936 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Staż w dziale IT

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2938 dni
    Chcesz dowiedzieć się jak funkcjonuje dział IT w dużej, międzynarodowej firmie? Zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, poznając codziennie obowiązki tego działu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zapraszamy Cię do naszego zespołu, gdzie będziesz miec możliwość zdobycia nowych...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. turecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2958 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów tureckojęzycznych. Obsługę pierwszej linii wsparcia technicznego użytkowników sprzętu RTV/AGD znanej, globalnej marki.
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2969 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa