Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: tworzenie analiz dotyczących działań promocyjnych; przygotowywanie podsumowań i prezentacji na temat wyników; tworzenie wszelkiego rodzaju analiz wynikających z bieżących potrzeb.
Zakres obowiązków: wprowadzanie do systemu danych dotyczących artykułów promocyjnych; wypełnianie i wysyłanie dokumentacji promocyjnej; przygotowywanie danych do analizy promocji; wystawianie faktur; kontrolowanie poprawności raportów dotyczących fakturowania oraz wprowadzanych promocji.
Zakres obowiązków: utrzymywanie odpowiedniego stanu zapasów w magazynie; parametryzacja artykułów w systemie; konsolidacja zamówień ze sklepów; sporządzanie analiz i zestawień w MS Excel na rzecz Działu Zaopatrzenia; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie.
Opis stanowiska: kreowanie i prowadzenie projektów dotyczących Public Relations; realizowanie działań promocyjnych dotyczących Galerii Handlowych; organizowanie i przygotowywanie imprez promocyjnych, eventów i wydarzeń firmowych dot. Działu Galerii Handlowych; opracowywanie i wdrażanie...
Zakres obowiązków: budowanie od strony wizualnej i merytorycznej katalogów i materiałów dekoracyjnych dla wszystkich formatów sklepów Carrefour; współpracowanie z Działem Handlowym w procesie tworzenia katalogu; współpraca z agencją reklamową oraz studiem fotograficznym; koordynowanie...
Zakres obowiązków: bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych; opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych; monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w...
Zakres obowiązków: zarządzanie kategoriami zakupów administracyjnych oraz opakowań (zakupy indirect) prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; sporządzanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert; analiza dokumentacji technicznej; rozwijanie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz...
doświadczenie na podobnym stanowisku; wykształcenie min. średnie; dobra organizacja pracy; umiejętność zarządzania zespołem; łatwość w nawiązywaniu kontaktów; posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych. znajomość pakietu MS Office.
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń od klientów; koordynowanie procesu przyjmowania oraz rozpatrywania reklamacji; raportowanie incydentów w ramach sprzedaży internetowej; prowadzenie korespondencji z klientami (m.in. poczta, social media, itp) w ramach zgłoszonych reklamacji;...
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i...
Zakres obowiązków: kontrolowanie i nadzorowanie procesów magazynowych; tworzenie i prowadzenie zestawień; tworzenie analiz; kontrolowanie wskaźników magazynowych KPI; poszukiwanie nowych rozwiązań operacyjnych dot. potrzeb operacji magazynowych oraz transportowych; zarządzanie i nadzór nad...
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; sprawowanie nadzoru nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne; nadzorowanie zużycia mediów; kontakt z najemcami lokali handlowych.
doświadczenie na podobnym stanowisku; znajomość asortymentu i zasad bezpieczeństwa świeżej żywności; dobra organizacja pracy; umiejętność zarządzania zespołem; łatwość w nawiązywaniu kontaktów; posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Zakres obowiązków: bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych; opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych; monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w...