- tworzenie analiz finansowych umożliwiających Partnerom Biznesowym podejmowanie decyzji dotyczących przychodów handlowych,
- przetwarzanie danych w celu dostarczenia wysokiej jakości analiz i wniosków,
- odpowiedzialność za budżetowanie i prognozowanie w zakresie marży handlowej,
- analiza czynników wpływających na wydajność biznesową poprzez zdefiniowane KPI,
- realizacja działań związanych z wybranymi elementami dotyczących zamknięcia okresu,
- wsparcie w ocenie wydajności i kontroli projektów handlowych,
- przygotowywanie analiz standardowych oraz ad hoc,
- wsparcie wdrażania i optymalizacji narzędzi kontrolingowych.
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie z branży detalicznej,
- znajomość języka angielskiego na min. poziomie komunikatywnym,
- umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych oraz wysokie zdolności analityczne,
- znajomość zagadnień dotyczących prognoz finansowych, analizy odchyleń oraz podstaw rachunkowości finansowej i zarządczej,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
- zaawansowana znajomość MS Excel i PowerPoint,
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
- znajomość narzędzi analitycznych i raportowych, takich jak Smart View, QlikSense, będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na czas nieokreślony już po pół roku,
- dobrze skomunikowana lokalizacja biura,
- zgrany i wspierający zespół ,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.