Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer ds. Analiz Internetowych

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2917 dni temu

Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:


Menedżer ds. Analiz Internetowych

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych;
  • opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych;
  • monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych;
  • integrowanie oraz analizowanie danych dotyczących kampanii pochodzących z różnych źródeł;
  • przygotowywanie podsumowań oraz prezentacji.
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • certyfikat GAIQ - Google Analytics Individual Qualification;
  • biegła znajomość Google Analytics;
  • dobra znajomość systemu Tag Manager;
  • wiedza z zakresu marketingu internetowego, prowadzenia kampanii marketingowych oraz badania efektywności;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne;
  • zaangażowanie w wykonywaniu zadań.
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
  • możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
  • dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
  • bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
  • szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj Profil Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Carrefour Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.