Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych;
- opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych;
- monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych;
- integrowanie oraz analizowanie danych dotyczących kampanii pochodzących z różnych źródeł;
- przygotowywanie podsumowań oraz prezentacji.
- min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku;
- certyfikat GAIQ - Google Analytics Individual Qualification;
- biegła znajomość Google Analytics;
- dobra znajomość systemu Tag Manager;
- wiedza z zakresu marketingu internetowego, prowadzenia kampanii marketingowych oraz badania efektywności;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne;
- zaangażowanie w wykonywaniu zadań.
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- umiejętność pracy w zespole.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.