Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. sprzedaży internetowej

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2924 dni temu

Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:


Pracownik ds. sprzedaży internetowej

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 1/H/102/Kraków


Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów;
  • koordynowanie procesu przyjmowania oraz rozpatrywania reklamacji;
  • raportowanie incydentów w ramach sprzedaży internetowej;
  • prowadzenie korespondencji z klientami (m.in. poczta, social media, itp) w ramach zgłoszonych reklamacji;
  • informowanie klientów o zasadach obowiązujących w sklepie internetowym;
  • raportowanie do Kierownika Sklepu Internetowego informacji dotyczących przyjmowanych zgłoszeń od klientów;
  • prace związane z komplementacją zamówień internetowych.
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia w sklepie wielkopowierzchniowym;
  • wykształcenie min. średnie;
  • zaangażowanie w realizację założonego celu;
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra znajomość Pakietu MS Office.

Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
  • możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
  • dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
  • bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
  • szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.

Miejsce pracy: Hipermarket Carrefour Kraków ul. Zakopiańska 62

Poznaj Profil Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Carrefour Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...