Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Zadania: telefoniczna obsługa klienta biznesowego w zakresie zgłoszeń i reklamacji technicznych, rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługą klientów biznesowych firmy.
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielania informacji na temat oferowanych usług i promocji, przyjmowania reklamacji, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług; budowanie i utrzymywanie pozytywnych...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: rozpatrywanie reklamacji i skarg przesyłanych mailowo; obsługa korespondencji z klientami;
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Zakres obowiązków: Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, Telefoniczne udzielanie informacji, Rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem i/lub telewizją.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie informacji odnośnie faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet...
Zadania: telefoniczna obsługa klienta, dosprzedaż produktów i usług obecnym klientom, pozyskiwanie klientów dla firmy, budowanie pozytywnych relacji z klientami.