IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
Nr rej. agencji zatrudnienia: 114
W związku z nieustannym rozwojem naszego klienta, międzynarodowego lidera rynku telefonii komórkowej, a także największej korporacji telekomunikacyjnej w Polsce, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/ka infolinii - obsługa połączeń przychodzących
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: KP/09/12/praca.pl
Zadania:
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.:
- udzielanie informacji odnośnie faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności
- pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny)
- informowanie klientów o usługach operatora
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów
- dyspozycyjność (praca zmianowa)
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, przeglądarki internetowe)
- wykształcenie min. średnie
- nienaganna dykcja
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.
- wynagrodzenie godzinowe (stawka podstawowa 11,50-12,00 zł brutto/h + premie + prowizje)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego
- pracę z klientem w ruchu telefonicznym wyłącznie przychodzącym
- pełny pakiet szkoleń wstępnych i doskonalących
- pracę w systemie zmianowym (5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą)
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej finansowo oferty dodatkowych benefitów (w tym m.in Karta Multisport, ubezpieczenie na życie itp.).
- możliwość godzenia pracy z nauką w systemie zaocznym